Aprilhimlen

Halloj! Nu kör jag vidare med sigma-objektivet och jag fick det grymma vädret på köpet. Tjejerna går all in med bikini första vårdagen (lika bra). Bor man i Sverige ska man inte ta något som har med vädret att göra för givet. Idag har jag dessutom fått ett härligt, febrigt och välförtjänt solsting. Jajemän! Sigma tog mig med storm, jag är förälskad i skärpedjupet och betuttad i tyngden.

På bilderna hittar du läckerheter som Jennie, Marianne, Anna, Jessica och Johan.
Ha en underbart härlig vecka! Nu är ledigheten slut på ett litet tag, men ska börja ta med mig kameran i jobb-ryggan ;) Det är ju fint i Ängelholm och Lund också!
Hasta pronto.





Kommentarer

  1. Härliga bilder!! Våren är kommen.. jag e oxå betuttad i tyngden :)

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen