Masker, fåglar och... Ken Ring..?

Jag har inhandlat en mask! På Barcelonas hetaste butik Boudoir. Där måste man ringa på för att komma in. Jag älskar det. Där inne spelas klassisk musik och har enorma fotografier av classy fetisch, butiken har ett noga utvalt sortiment och riktigt fina underkläder och även andra erotiska tillbehör. Masken var rena fynder för 18 euro, men kan köpas billigare på nätet. Min plan är att köpa ehem ett gäng när jag får pengar igen och hänga upp på väggen. Hade även denna mask runt halsen som en acessoar häromkvällen. Riktigt schysst.

Lisa och jag lyssnar på Ken Ring och lever oss helt klart in i hans ascoola livsstil.
Ett lite gråare Barcelona.

Lisa.. Finner inga ord.

Kommentarer

  1. snygg-paulin! masken var ju läcker.

    SvaraRadera
  2. Haha Älskar att ni lyssnar på Ken ring! Träffade du honom på dansgolvet här också eller? KYSS MAHJ

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Mitt namn är johan , är också i barcelona nu!
    Trivs du bra i staden? dum fråga, klart du gör!haha
    Tänkte bara fråga dig en kort sak, när du sökte jobbet hos citibank, vart sökte du då? jag har hört något om randstad? vore jättetacksam för svar!
    johanhedberg1@hotmail.com
    hoppas du fick jobbet förresten!
    Mvh Johan

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen