Fiesta!

Idag ar det fiesta hela dagen har, det ar aktiviteter overallt i barcelona. vi tankte ga till parken somn ligger mitt i stan och kolla vad som hander. det "jobbiga" ar att det ar sa otroligt varmt och i innerstaden star luften stilla. vi vill egentligen bara ner till stranden. da kanske ni undrar vad vi gor inne pa ett internetcafe nar det ar soligt, varmt, stadsfest och stahej. det undrar jag ocksa men ville kolla mitt saldo... igar skaffade jag ett sakallat N.I.E-nummer som man behover for att soka et vitt jobb och aven svart faktiskt. det ar for att arbetsgivaren ska se att man ar laglig...typ. sa nu ar det bara for mig att lamna ut mina CV! :) sa nu bar eller brister det. kanske ses vi om en vecka, kanske om 4 manader. det ar lite spannande att inte veta. okej inte jattespannande kanske.

ikvall iallafall ar vi bjudna pa samba/flamenco-konsert av en i bandet (yesyesyes!!!) och detta ska forekomma pa barcelonas basta jazzklubb (har jag hort) sa det ska bli himla trevligt.

lisa har borjat skolan nu ocksa och hennes larare kan endast prata spanska, sa ifall de inte kan nagot maste de sla upp ordet. det ar ratt tufft men det ar nog ocksa valdigt nyttigt. nu rinner tiden ut, lika bra kanske. ha det sa bra sa lange :) HEJHEJ!

Kommentarer

  1. Låter som att du har det riktigt tufft, med all värme och så menar jag ;)

    sköt om dig kram Annie

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen